მასტერკლასი სტრატეგიულ მარკეტინგში

მასტერკლასი სტრატეგიულ მარკეტინგში

კომპანია გამმა, 14 ივნისს, სასტუმრო რუმს თბილისი-ში, გთავაზობთ საერთაშორისო გამოცდილების მქონე ექსპერტის, Garrett Johnston -ის მასტერკლასს სტრატეგიულ მარკეტინგში.

პროგრამის მოკლე აღწერა:
მარკეტინგი 360º-ით
Everyone is a customer, everything is a service
360˚ Customer Centricity - მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება, როგორც ბიზნესის მთავარი სტრატეგიული უპირატესობა.

საუკეთესო სტრატეგიები და ბიზნეს მოდელები:
✔როგორ გავხადოთ ჩვენი საქმე მაქსიმალურად ღირებული და მომგებიანი.
✔რა არის growth-hacking და როგორ მივაჩვიოთ მომხმარებელი მუდმივად შეძენას
✔როგორ შევქმნათ მომგებიანი პირობა მდგრადი ზრდისთვის.

მომხმარებელზე ორიენტირებული მომსახურება - რატომ გვაძლევს შანსს გავხდეთ
ბიზნეს ლიდერები?
✔კმაყოფილი მომხმარებელი - ეს არის გუშინდელი დღე, წარმატებული და ბედნიერი მომხმარებელი - მომავალი
✔კლიენტს ეხმარება საკუთარი პოტენციალის რეალიზებაში
✔წარმატებას ტექნოლოგიები კი არა, ბიზნეს მოდელი განსაზღვრავს
✔ტექნოლოგიები, რომლებიც ცვლიან მარკეტინგს
✔ყიდის პროდუქტის ფასეულობასა და სამუდამო პროდუქტს.
✔ასეთი სისტემის კოპირება გაცილებით რთულია.

მასტერკლასი განკუთვნილია: მეწარმეთათვის, ბიზნესის მფლობელთათვის, მაღალი რგოლის მენეჯერებისთვის, მათთვის ვინც კომპანიის მოგებაზეა პასუხისმგებელი, ვინც განსაზღვრავს განვითარებისა და მარკეტინგულ სტრატეგიას.

◼კონსულტანტი
გარეტ მარტინ ჯონსტონი - დაიბადა და გაიზარდა ირლანდიაში, ქალაქ დუბლინში. გარეტი ფლობს კონსალტინგ კომპანიას Macroscope Consulting, რომელიც შეიქმნა 2014 წელს. მას გააჩნია ოფისები დუბლინში, ციურიხსა და მოსკოვში. ბრენდების მიზანმიმართული გაძვირების და შესაბამისი ბიზნესების საკითხებზე მუშაობს მსხვილ და Start-up კლიენტებთან, ასევე Private Equity/Venture Capital შუამავლებთან მთელს ევროპასა და აზიის ქვეყნებში.

◼გარეტ ჯონსტონი მუშაობდა სტრატეგიული მარკეტინგის, როგორც On-line, ისე Off-line სფეროში და აქვს უზარმაზარი საერთაშორისო გამოცდილება დარგებში, როგორებიცაა: Telecom, Digital Media, Technology (TMT), Pharmaceutical/Life Sciences და Retail.
1991-2003 წწ-ში გარეტი იკავებდა ხელმძღვანელის თანამდებობებს საერთაშორისო მსხვილ კორპორაციებში, როგორებიცაა, Cap Gemini, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Avaya, Alcatel, MCI WorldCom, Digicel, Х5 Retail Group და სხვა.

ტრენინგის ხანგრძლივობა: 9 საათი
მონაწილეთა რაოდენობა: შეზღუდულია
სამუშაო ენა - ინგლისური, სინქრონული თარგმანი
ჩატარების დრო: 09:00-18:00 საათები
ჩატარების ადგილი: სასტუმრო რუმს თბილისი

რეგისტრაციის დაწყების დრო: 08:30 საათი.
ღონისძიებები

14 ივნ/ პარასკევი 09:00

მასტერკლასი სტრატეგიულ მარკეტინგში

Rooms Hotel Tbilisi

180
ბილეთები